פֿון דניאלה מאַוער
איין אידעע וואָס מע האָט באַרירט: דער צוצי פֿון דער שטאָט גלופּסק איז געווען שטאַרקער ווי פֿישקעס ליבע צו ביילקען.
Read More
פֿון מיכאל קרוטיקאָוו
די ליטווישע שטאָט האָט זיך געגרענעצט מיט רוסלאַנד, האָבן די אָרטיקע ייִדן זיך נאָענט אידענטיפֿיצירט מיט דער רוסישער קולטור און פּאָליטיק.
Read More
פֿון רמי נוידאָרפֿער
עטלעכע אויסצוגן פֿון דער פּרעכטיקער „באָלשעוויסטישער הגדה‟ אָנגעשריבן פֿונעם הומאָריסט, דער טונקעלער.
Read More
פֿון מיכאל קרוטיקאָוו
אַ נײַער זאַמלבאַנד באַקענט דעם דײַטשישן לײענער מיט די פֿילזײַטיקע ווערק פֿון דער טאַלאַנטירטער אַוואַנגאַרדישער שרײַבערין.
Read More
פֿון דניאלה מאַוער
אין „ספֿר תּולדת הטבֿע‟ און „פֿישקע דער קרומער‟ באַדויערט דער קלאַסיקער וואָס די שטעטלדיקע ייִדן דערלויבן זיך ניט הנאה צו האָבן פֿון גאָטס וועלט.
Read More
פֿון פֿאָרווערטס־רעדאַקציע
די אָנטיילנעמער וועלן אַרומרעדן ווי אַזוי מע קען אַרײַנוועבן די מאָדערנע ייִדישע קולטור־ירושה אין זייערע לערנפּלענער.
Read More
פֿון רמי נוידאָרפֿער
ווי אַזוי אַ קינדערביכל פּובליקירט אין וואַרשע אין 1921 האָט פֿאַרייִדישט די באַרימטע פֿאָלקס־מעשׂה.
Read More
פֿון „פֿאָרווערטס‟־רעדאַקציע
ד׳׳ר דוד כּ׳׳ץ דערקלערט אין זײַן הקדמה צום ליד „יום־טובֿ‟ ווי אַזוי דער יונגער פּאָעט האָט צוגעפּאַסט זײַן ליד וועגן ווילנע צו דער סאָוועטישער תּקופֿה גלײַך פֿאַרן חורבן.
Read More
פֿון מיכאל קרוטיקאָוו
צווישן די טעמעס אויפֿן סימפּאָזיום: שמואל ניגערס אַנטאָלאָגיע „קידוש השם‟ און די ייִדישע קהילה אין פּוילן נאָכן חורבן.
Read More
פֿון מיכאל קרוטיקאָוו
אין דער מעשׂה, „פּופּע”, וואָס קומט פֿאָר אין רוסלאַנד בערך אין 1905, זעט מען אַ קרובֿהשאַפֿט מיט טשעכאָװס דראַמע, „דער װײַנשל־גאָרטן”.
Read More